Vytváranie spätných odkazov cez PR články
Jedna z foriem, akou môžete získavať spätné odkazy na svoj web, sú aj revolučné PR články . Mnohí pokladajú práve tento spôsob za najlepší. Dôvodov je tu hneď viacero.
1. Kľúčové slovo, respektíve spätný odkaz, nie je na webe umiestnený násilne.
2. Spätný odkaz je „ukrytý“ v texte, ktorý poskytuje informácie, alebo je zaujímavý inou formou. Preto existuje omnoho väčšia šanca, že sa k nemu návštevníci dostanú.
3. Takto vytvorený dokaz, dokáže na váš web aj reálne dostať ľudí.
4. To, že má odkaz, takpovediac „okolo seba“ kvalitný obsah, je hodnotnejší pre jednotlivé vyhľadávače.
5. Keďže PR článok nie je len čistým odkazom, ale obsahuje aj iné množstvo kľúčových slov, bude sa zobrazovať aj vo vyhľadávačoch. Takto môžete návštevníkov vášho webu získavať v podstate neustále.
Pri PR článkoch platí niekoľko dôležitých pravidiel. Všetky, by sme mohli zhrnúť do jednej základnej myšlienky, a to, že článok musí byť napísaný kvalitne, musí byť plnohodnotný a mať ozajstnú informačnú hodnotu.
1. Čím kvalitnejší obsah článku, tým lepšie hodnotenie vo vyhľadávačoch (samozrejme aj medzi ľuďmi).
2. Je dobré, ak sa v takomto texte nenachádza iba jeden jediní odkaz, a to práve na ten váš web. Google nie je hlupák a veľmi rýchlo pochopí, že nejde o text, ktorý vznikol len tak z ničoho.
3. Kľúčové slová, by mali byť používané s mierou. To platí ako v rámci jedného článku, tak aj v ich väčšom množstve. To znamená, že ak sa bude v dvadsiatich rôznych textoch dookola opakovať slovné spojenie „predaj kvalitného oblečenia“ a zároveň pôjde o odkazy na rovnakú stránku, vyhľadávače pochopia, že ide o umelo vytváraný linkbuilding. V dôsledku toho, nemôžete očakávať, že bude vaše SEO i naozaj fungovať.
4. PR článok, by mal obsahovať čo najviac informácií, obrázkov, poprípade odkazy na videá. Čím viac, tým lepšie.
Jedna z foriem, akou môžete získavať spätné odkazy na svoj web, sú aj revolučné PR články . Mnohí pokladajú práve tento spôsob za najlepší. Dôvodov je tu hneď viacero. 1. Kľúčové slovo, respektíve spätný odkaz, nie je na webe umiestnený násilne. 2. Spätný odkaz je „ukrytý“ v texte, ktorý poskytuje informácie, alebo je zaujímavý inou…